اجاره اقامتگاه بوم گردی نساء تنکابن

(تعداد بازدید: 15327)   مازندران ,  تنکابن ,  یوج  20+ 20+ نفر شب
شروع از  600000 تومان

اقامتگاه بوم گردی نسا در روستای یوج از توابع شهرستان تنکابن (شهسوار) استان مازندران واقع شده است. یوج روستایی است ییلاقی با فرهنگ اصیل و معماری کاملا سنتی، که به محض ورود به روستا شما را مشتاقانه با سبک زندگی پیشینیان خود آشنا می‌کند. اقامتگاه نساء که در بلندای تپه ای در منطقه ای کوهستانی بنا شده و با معماری زیبایش که تلفیقی از کوه، دره، چشمه و انبوه درختان کهن گردوست، انسان را شیفته ی خود می‌کند.

معماری به کار رفته در ساخت بنا کاملا سنتی است و از زُگال ( چوب های مورب که بین آن را با کاه گل پر می کنند )  و در برخی موارد هم سنگ و کاهگل استفاده شده است. این اقامتگاه دارای یک تراس و 3 اتاق با معیارهای سنتی می‌باشد که به محض ورود، گذر زمان را بر‌روی دیواره های آن حس خواهید کرد. ظرفیت استاندارد این اقامتگاه 15 نفر است که حداکثر تا 20 نفر را می تواند در خود جای دهد. در صورت اقامت در خانه بوم گردی نساء می توانید از چشمه های زلال در نزدیکی اقامتگاه استفاده کنید و از خاصیت های درمانی آن بهره مند شوید.


اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
600000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی نساء تنکابن

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 4 نفر
اتاق با 4 سرویس کف خواب، سیستم گرمایشی بخاری هیزمی و برقی، سیستم سرمایشی نیازی دارد، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 7 نفر
اتاق با 7 سرویس کف خواب، سیستم گرمایشی بخاری هیزمی و برقی، سیستم سرمایشی نیازی دارد، سرویس بهداشتی ایرانی- فرنگی و حمام مشترک در حیاط
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی نساء تنکابن:



اطلاعات تکمیلی اقامتگاه

نمای کلی ساختمان اقامتگاه بوم گردی نساء

مشخصات

به دلیل معماری سنتی روستای یوج این امکان وجود ندارد که وسیله نقلیه را وارد روستا کنید و ترجیحا باید ماشین خود را در ورودی روستا پارک کنید و ادامه مسیر تا اقامتگاه را پیاده طی کنید. مسیری با شیب ملایم که بعد 15 دقیقه پیاده روی در داخل روستا به اقامتگاه بوم گردی نساء می رسید. اقامتگاه در یک واحد دو طبقه ایی که بنای اصلی آن قدمتی 50 ساله دارد واقع شده است. این اقامتگاه با مصالح سنتی ( چوب ، کاه گِل و سنگ ) و معماری بومی مختص این منطقه ساخته شده است و دارای 3 اتاق، یک تراس و یک سرویس بهداشتی فرنگی-ایرانی مجزا و یک حمام می باشد. به محض ورود به اتاق های اقامتگاه حتما شما هم بوی کاه گل و چوب را حس میکنید که آرامش بینظیری را نصیبتان میکند. در اقامتگاه یک تراس 10 متری وجود دارد که جایی دنج برای نوشیدن چای گرم و لذت بردن از منظره ایی پوشیده شده از درختان تنومند گردو، دره و کوه فراهم می کند.

نمایی از خانه سنتی نساء تنکابن

وضعیت جغرافیایی

برای رسیدن به این اقامتگاه بومی باید در مسیر جاده سه هزار تنکابن قرار گرفت که رودخانه و جنگل های بکر سه هزار شما را برای مدتی محو زیبایی خود می کند. بعد از طی 47 کیلومتر از شهر تنکابن در مسیر جاده سه هزار، شما به ورودی روستای قاضی محله می رسید و بعد  گذر از پل کوچک فلزی ، 500 متر که پیش روید در سمت راست شما ورودی روستای یوج را خواهید یافت. این اقامتگاه بوم گردی در منطقه ییلاقی و کوهستانی در جاده ی سه هزار با درختان سر به فلک کشیده ی گردو با قدمتی 900 ساله واقع شده است که بسیار مناسب علاقه مندان به رشته ی کوهنوردی و دوچرخه سواری کوهستانی می باشد. اگر امتداد رشته کوه های نزدیک اقامتگاه را بروید می توانید به کوه های الموت قزوین نیز دسترسی داشته باشید.

روستای یوج با آب و هوای خشک و خنک در ارتفاع 1350 متری از سطح دریا قرار دارد. دامداری و کشاورزی از جمله مشاغل مردمان روستای یوج می باشد و گویش این مردمان تلفیقی از گویش مازندرانی و گیلانی می باشد.

نما از فاصله دور اقامتگاه سنتی نساء

 

امکانات

-    آنتن دهی: همراه اول و ایرانسل دارای آنتن دهی مناسبی در این منطقه می باشند.

-    پارکینگ: اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی نمی باشد و برای پارک خودرو ، شما می بایست در پایین تپه ماشین را پارک کنید.

-    گرمایش و سرمایش: گرمایش این اقامتگاه در فصول سرد سال از طریق بخاری هیزمی تامین می شود ولی نیازی به سیستم سرمایشی حتی در فصول گرم سال احساس نمی شود.

-    اینترنت: اینترنت موبایل ایرانسل و همراه اول در این منطقه سرویس ضعیفی دارد.

-    استراحت شبانه: بصورت کف خواب به همراه زیر انداز و لحاف محلی انجام میگیرد.

-    آشپزخانه: در طبقه اول اقامتگاه، آشپزخانه ایی جهت طبخ غذا توسط مسئول اقامتگاه مورد استفاده قرار می گیرد.



موارد مشابه



ویدئو های اقامتگاه

وقتی وزن زیاد مایه دردسر میشه! - اقامتگاه بوم گردی نسا
    • وقتی وزن زیاد مایه دردسر میشه! - اقامتگاه بوم گردی نسا
    • تیزر معرفی اقامتگاه بوم گردی نسا- تنکابن
    • تصاویر چشم نواز از جاده 3000




امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 1 رائ داده شده

معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
3 دیدگاه ثبت شده است

سعید 11 مهر 1399
سلام.دسترسی به این محل آسون نبود ولی در عوض به شدت بکر هست..گذر زمان و استراحت و بیدار شدن در اتاق هایی با گرمایش هیزمی به شدت جذاب بود و مه صبح که ببنظیر بود..میهمان نوازی و برخورد صمیمانه و دوستانه خانم فهیمه عالی بود.با توجه به امکانات محدود منطقه سرویس حمام و توالت تمیز و مناسب بود.مطمعنن تجربه خوبی خواهد بود اگر به منطقه کوهستانی و سرسبز علاقه دارید.فضا بزرگ و تمیز بود.خاطره قشنگی شد برا ما.انعطاف خیلی خوبی هم از طرف صاحبخانه خانم فهیمع وجود داشت مثلا ما ساعت دو شب رسیدیم و با برخورد و پذیرایی خیلی عالی ایشون تا 4 صبح دور هم بودیم...2تا اتاق بزرگ داره بالا که میشه خانما و آقایون اگر دوست داشتن جدا استراحت کنن و یا فضای آشپزخونه طور و یخچال هم جدا داشت و دستشویی و حمام بیرون بود
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به سعید 05 شهریور 1401
سپاس از مهرتان ونگاه زیبا شما


خشایار 03 اسفند 1397
خاله فهیمه از پذیرایی و مهمان نوازی ات ممنون...تجربه خاص و خیلی خوبی بود...به امید دیداری دوباره تو روستای زیبای یوج

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به خشایار 05 شهریور 1401
ممنونم به امید دیدار دوباره تون


علي 30 تیر 1397
با سلام
ضمن تشكر منطقه بسيار خنك و بكر و داراي چشمه هاي عالي بود. مهمترين نقاط قوت بكر بودن، داشتن گياهان دارويي مثل گل گاو زبان، چاي كوهب، بابونه، بومادران و ...، آب و هواي عالي و به دور از هياهوي زندگي شهري
نقطه ضعف: صبحانه
با تشكر

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به علي 05 شهریور 1401
سپاس از دیدگاه پر مهرتان


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به علي 20 بهمن 1401
سپاس از نگاه پر مهرتان





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید